Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Latest post 02-01-2012 11:56 by Anonymous. 34 replies.
  • 02-17-2009 12:27

Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

MONSTER Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Sinds 1 februari heeft Monster Energy zijn toegang gevonden tot het Europese publiek.

Monster Energy is in Amerika het grootste 500ml Energy drink. Ons doel is om Monster Energy in Europa net zo groot te maken als in Amerika. Vandaar dat wij opzoek zijn naar leden voor het Monster Ambassadeurs Team ( MATeam). Het Monster hoofdkwartier voor Nederland zal plaats nemen in Haarlem en dat van België in Gent. Leden van het team dienen uit deze regio te komen!

Vanuit het hoofdkwartier (Haarlem/Gent) zal het MATeam op pat gaan om Monster consumenten te voorzien van gratis Monster Energy. De wel bekende Amerikaanse Monster Truck zal hierbij altijd ingezet worden! Dit is zeker niet het minste speelgoed, daarom moeten de MATeam leden aan een aantal strenge voorwaarden voldoen. MATeam leden hebben een aantal rollen en verantwoordelijkheden, onder andere maar zeker niet gelimiteerd tot de volgende:

·         Active aankoop bevordering van Monster Energy door guerrilla sampling;

• Consumenten benaderen die energie kunnen gebruiken en daardoor de aankoop bevorderen;
    • Verspreiden van POS materiaal aan consumenten om loyaliteit te creëren;
    • Verantwoordelijk voor de verzorging van de materialen;
    • Afspraken na komen en op tijd aanwezig zijn;
    • Onderhouden van de merk beleving en het dragen van Monster kleding;
    • Professioneel en buitengewone communicatie en een proactieve, interactieve relatie met de consument;
    • Wanneer nodig in staat zijn 20 kg aan product te verplaatsen;
    • Actieve levensstijl representeren;
    • Bij internationale evenementen bereid zijn te reizen;
    • Affiniteit met muziek of action sports

·         MATeam leden dienen ouder te zijn dan 21 jaar;

·         Minimaal 3 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs.

Monster Energy zoekt tussen de 12 en 15 muziek of action sport fans om het merk te promoten. Voel jij je tot dit profiel aangetrokken? Stuur je CV en sollicitatie per e-mail naar martijn.vroemen@uk.monsterenergy.com , check out www.monsterenergy.com and get member off www.monsterarmy.com Grap a Monster and UNLEASH THE BEAST!!!

• 02-19-2009 0:03 In reply to

• ADHD_
    • Top 50 Contributor
    • Joined on 09-02-2008
    • Amersfoort
    • Posts 12

Re: Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Stuur maar een een pakketje blikjes :P

dan promoot ik het hier wel. ;)

• 04-27-2009 12:02 In reply to

geachte,

ik had graag wat meer info aangaande het voorgestelde .

mijn gegevens:

odon van camp

0032.495.230.930

mvg

• 05-12-2009 12:27 In reply to

Beste,

Ik b en zelfstandig uitbater van een motorrijschool in Mol, Belgie.  Graag had ik actief meegewerkt aan het promoten van Monster Energy en heb hierbij een voorstel: per jaar heb ik om en bij een 200- tal kandidaat motorrijders.  Mijn idee is om aan elke kandidaat, na afloop van de les, een blik Monster Energy te geven ter promotie van dit artikel met eventueel enkele logo-stickers die ze dan op hun moto kunnen kleven... Motorrijden en Monster, dat kan niet verkeerd zijn, denk maar aan John Hopkins, Valentino Rossi,...

Als tegenprestatie van jullie kant vraag ik natuurlijk niet veel, enkel een aantal gratis blikjes, promomateriaal en graag had ik voor mezelf voldoende "Monster"-outfits (T-shirts, sweaters, caps) om te dragen onder mijn motorkledij.

Ik hoop dat het idee bespreekbaar is en ben altijd bereid tot verdere onderhandelingen.

Mijn gegevens (voor alle verder contact):

Geert Thys,

Motorrijschool "Defensief", p.a. Turnhoutsebaan 161, 2460  Kasterlee (Belgie)

0496/244875,         contactemailadres:  geertthys@euphonynet.be

• 05-24-2009 17:13 In reply to

Ja inderdaad.

Als u mij een T-shit geeft scheeld dat al heel veel. Vandaag was er hier een driftshow in oss, en ik had een monster energy pet op, dat zag ook iedereen.

Ik zie nu ook veel vaker mensen met monsterenergy blikjes lopen, sinds ik deze heb.

U kunt mij natuurlijk altijd bereiken op: marcvansummeren@hotmail.com 

• 05-27-2009 16:25 In reply to

Check je mail. Ik zou je een aardig stuk op weg kunnen helpen.

• 05-27-2009 17:02 In reply to

Serieus?

Ik zal op mijn Hotmail blijven kijken.

Zou u dat alstublieft willen doen?

• 05-27-2009 19:55 In reply to

heyhey

ik heb wel intresse in deze aanbieding

ik ben een jongen van 22 jaar oud en heb een opleinding gedaan tot sport en bewegen

ik heb onderandere mijn diploma s gehaald voor ski leraar, wakeboard/waterski leraar/kite,windsurf leraar en duik leraar

ik werk in die verschillende gebieden en vind het gaaf om jullie product te promoten

als jullie mij wel zien zitten hoop ik graag van jullie mijn e mail adres is

mattistyl@hotmail.com

graag hoor ik snel van jullie

vriendelijke groet martijn 

• 05-28-2009 15:51 In reply to

als ik jullie was zou ik gewoon daarheen mailen niet hier je verhaal zetten voor heel tacky

• 05-30-2009 15:00 In reply to

zorg eerst maar dat t-shirts en of baseballcaps kan kopen in nederland!!!!!!!!

ben gek op monster energy drinks daarom wil er een cap van maar kan dat alleen op internet vinden tegen belachelijke verzend kosten.

een fan.

• 05-31-2009 14:26 In reply to

Hey Monster Energy!

Alhoewel ik niet aan de eisen voldoe van 21 jaar en een rijbewijs zou ik wel graag mee willen helpen met het promoten van Monster Energy.
    Als jullie mij een paar T-Shirts of zweetbandjes of petten of wat je kan sturen zou kunnen opsturen zou ik die graag dragen terwijl ik in de stad loop of als ik aan het Dirt-Jumpen/Street Riden ben op mijn custom mountainbike.

Ik ben enorm fan van Monster Energy dus ik zou ook graag willen meehelpen!

Alvast bedankt,

Wouter Spanjaard

• 05-31-2009 14:49 In reply to

• StaDiX
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 05-31-2009
    • Oss
    • Posts 1

Beste Monster Energy,

Ik heb al veel gehoord over jullie en ben zelf altijd onder de indruk dat monster energy overal ter wereld mensen en dergeljken sponsord. Ik zou ontzettend graag willen meehelpen monster energy in europa net zo groot te maken als in Amerika. Alleen merkte ik op dat ik niet aan alle eisen voldoe, o.a: leeftijd en in het bezit van een rijbewijs, wel in het bezit van een rijbewijs voor een sooter. Ik heb veel gezien; T-shirts, zweetbandjes, petten en stikkers. Allemaal producten die waarmee ik graag wil helpen met het promoten. Bijvoorbeeld; stikkers voor op mijn scooter. Hoop dat ik nog wat van jullie hoor en dat het mogelijk is

mvg,

Reinier Groeneveld

• 06-02-2009 13:49 In reply to

hartstikke leuk allemaal maar wat krijg je ervoor terug als ambassadeur?

• 06-03-2009 22:02 In reply to

ik hoop geld

• 07-24-2009 14:06 In reply to

MOnster Energy are recruiting for Student ambassadors if you are interested send in your Name, Address including area and country, what university you attend and your email address to monstertroops@uk.monsterenergy.com

Page 1 of 3 (35 items) 1 2 3 Next > | RSS