Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Latest post 02-01-2012 11:56 by Anonymous. 34 replies.
  • 09-20-2010 21:07 In reply to

Re: Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen graag meehelpen om Monster Energy te promoten.

Mijn man en zoon zijn lid van de MCC Lelystad Flevoland en racen hier ook. Mijn zoon is helemaal gek van Monster Energy. Hij heeft al een basebalpet die hij iedere dag op heeft. Hij heeft zelfs vorige week een nieuwe motor gekocht en daar moesten nieuwe stickers op natuurlijk. Hij heeft speciaal nieuwe stickers laten ontwerpen met ....... ja je raad het al  het logo van "Monster Energy" erop. Dit staat heel mooi want het is een oranje KTM motor. Jammer genoeg is er niet veel kleding te koop in maatje S/M maar zodra we iets zien gaan we erop af om te kijken of zijn maat erbij is.

Misschien is het een idee om een promotie tent neer te zetten op de MC baan in Lelystad. We staan hier iedere zondag de hele dag. We kunnen ook Monster Energy cans in de kantine verkopen.

Of u heeft wellicht andere voorstellen.  Ik sta natuurlijk naast de baan om plaatjes te schieten en ben voor het pappen en nathouden maar ik wil graag bezig blijven en mijn tijd graag goed benutten.

mvg

Marina Knorren - van Vliet

tel. 0651091768 

• 10-01-2010 13:23 In reply to

Kijk op www.stocksandimports.nl btob. Consumerplatform www.x-mini.nl

Tumbs up!

• 10-01-2010 13:24 In reply to

Dit geldt ook voor :

Kijk op www.stocksandimports.nl btob. Consumerplatform www.x-mini.nl

Tumbs up!

• 01-11-2011 18:10 In reply to

helemaaal mee eens te duur die verzendt kosten

• 02-01-2012 11:56 In reply to

graag zou ik een keer contact leggen over mopgelijke aanwezigheid bij open dagen van een monster energy team ; in het verleden hadden we wel eens een huimmer voor de deur.

Page 3 of 3 (35 items) < Previous 1 2 3 | RSS