Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Latest post 02-01-2012 11:56 by Anonymous. 34 replies.
  • 07-24-2009 14:08 In reply to

Re: Monster Energy Ambassadeurs GEZOCHT!

Thank you for contacting Monster Energy, if you would like to apply for the position of student ambassador please email your name, address including country, email address and what university you attend to monstertroops@uk.monsterenergy.com

• 07-26-2009 16:36 In reply to

is het niet mogeijk om aan promotiestickers te komen(gratis). voor bv op de motor of pocketbike?

mvg R

• 08-11-2009 15:17 In reply to

Wij willen Jolt Cola (terug)?!?

• 09-11-2009 20:40 In reply to

hallo

mijn naam is mike

ik rij een kawa zx6r wil wel dikke vette monster stickers op mijn bike plaatsen.

zo kan ik reclame rijden voor monster.

laat maar wat weten

m.v.g

mike

• 11-08-2009 11:13 In reply to

Ik zou ook wel willen promoten maar ik ben pas 15 dus, geen rijbewijs/scootercertificaat. Zou er dan iets mogelijk kunnen zijn? Want ik vind monster echt een goed merk en zou het graag willen helpen om zo groot en bekend te worden als in Amerika.

• 12-13-2009 22:46 In reply to

Hallo Martijn,

Mijn naam is Hans de Brouwer, teammanager van het Stabilo Progrip MX team. Ons team bestaat volgend seizoen 14 jaar, dus geen 1 dagsvlieg! Graag zouden wij in aanmerking komen voor een sponsorpakket, wij zouden dan met het gehele team met de Lazer helm gaan rijden in de MONSTER kleuren, ons team bestaat uit 16 rijders, met als topper Michael van Wezel, de nummer 8 uit de ONK's met hem willen wij komend seizoen 2 GP gaan rijden voor het WK.Voor de rest zitten er nog 3 inter rijders MX2 bij en 2 zijspan combinaties waarvan er 1 3e is geworden in het EK en 2e in de NK. Met ons bedrijf zitten wij in de standbouw, dus vele lange dagen maken waarbij een stukje extra energy altijd welkom is. Wij zouden bij de wdstrijden een stand voor jullie kunnen bouwen om de drankjes daar te promoten en te verkopen. graag een reactie van jullie zijde, mij bellen kan ook +31650660201 Groetjes Hans ps kijk eens op www.stabiloprogripmxteam.nl

• 12-14-2009 0:54 In reply to

EWA

Fakka met jullie?

Ik wil gratis spullen! Ik ben pas 15 maar ik wil stikers voor als ik wheelie blaas op mijn 180er, geen certi nog maar doet me nix popo is bang voor deze para mocro. ook wil ik kleren en blikken zodat iedereen ziet dat ik de sterkste ben in hrwina met monster.

Para mocro 4 life

rustig Mo'tje

fuad wil ook kijk hem blazen

• 02-27-2010 18:32 In reply to

hey ik woon in belgie

en ik bmx.

ik zou ook graag willen dat monster energy nog beroemder word.

Ik vind alleen nergens kleren ofzo.

zelfs geen simpele sticker.

Stuur mij stickers of zelfs kleding maar dat is wat veel en ik bmx ermee.

Hou me in contact op filip_debois@hotmail.com

• 04-21-2010 11:35 In reply to

• Tony_
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 09-01-2008
    • Scheveningen
    • Posts 308

heeft iemand die nieuwe smaak al gedronken?

• 04-21-2010 15:35 In reply to

Jep,

als ge den blauwe bedoelt toch. En ik vind heb beter dan de andere 2.

• 04-22-2010 15:46 In reply to

Beste heer/mevrouw,

Ik ben een grote fan van monster energy, en ik zal u graag willen helpen promoten. Ik ga vaak uit en ook doe ik aan snowboarden. Een paar gratis caps (petten) zouden u al een hoop op weg kunnen helpen. Ik zou deze zeker vaak dragen!

Shirts zouden ook leuk zijn, maar ik wil niet hebberig uit de bocht komen :P

Wilt u contact met mij opnemen kan dat met mijn e-mail, beneden aan deze reply.

Veel succes nog met uw product!

Steven

Negativ1337@hotmail.com

• 04-27-2010 19:21 In reply to

Die blauwe is al aardig oud, denk dat ie de rode bedoeld, die is goed te doen ja
    Blauw = light, geel is nasty, dus groen en rood zijn het lekkerst 

• 05-13-2010 20:06 In reply to

beste mensen,

ik ben een bestuurslid van een speeltuin in rotterdam en wij organiseren een fietscross wedstrijd op 23 juni, graag zouden wij u vragen om sponsor materiaal, iets van vlaggen of anders leuks voor de kids, we zouden er echt bij geholpen zijn en wij geven weer een beetje mee in de promotie van uw energydarnk.

het word door onze kids al wel gekocht vandaar dat we bij u terecht zijn gekomen.

we horen graag iets van jullie.

hier zijn mijn gegevens als u contact wil opnemen.

bedankt voor het lezen van de mail,

met vriendelijke groet,

debora van heumen

debora@famheumen.nl

• 06-04-2010 15:50 In reply to

Wij, een nationaal/internationaal motorcross team en voorzien van een grote truck met oplegger en hospitality tent, en rijdend met KTM motoren zouden Uw imago en dat van ons een behoorlijk stuk kunnen opkrikken. Er zijn vele mogelijkheden denkbaar.

Ik mag graag van U horen

Gerrit Peters

• 06-04-2010 16:02 In reply to

En door m,n on- oplettendheid vergeet ik m,n mail adres te noteren.

Dus indien Monster Energy geinterreseerd is; gpm.peters@chello.nl

Ook kunt U een kijkje nemen op onze website;  www.mxdreamteam.nl

Page 2 of 3 (35 items) < Previous 1 2 3 Next > | RSS